Vart hittar man seminstationer?

Iglatjarn

Trådstartare
Som ponnynörd är jag inte insatt i seminsidan något vidare.
Hur hittar man var alla seminstationer för AI finns någonstans?
Har en hingst jag hade velat pröva att sätta på semin men stationen får inte vara för långt ifrån där han står idag.
Så hur tusan hittar man dom? Har prövat min vän google men utan större framgång. Stationen bör vara så nära Ulricehamn som möjligt.
Please help! :bow:
 
Sv: Vart hittar man seminstationer?

Om jag förstår dig rätt så är det inte egentligen en seminstation du letar efter utan ett ställe där man kan tappa hingsten, eller har jag fel?
 
Sv: Vart hittar man seminstationer?

Jag antar att man åker dit och tappar när det behövs, så det borde jag ju specifierat såklart!
(Meningen är inte att hingsten ska stå på stationen till vardags. Då blir nog hans ryttare ledsen.)
 
Sv: Vart hittar man seminstationer?

Ska titta på Broline och Falbygden på kartan och mäta avstånd. Tack!
 
Sv: Vart hittar man seminstationer?

OK för då är det inte seminstationer du ska leta efter, långt ifrån alla har hingst på stationen. Du ska leta efter hingsthållare som har seminhingstar. Då är ju Broline och Falbygden bra exempel men det kan finnas fler och som kanske är enklare att få till att ta emot en ponnyhingst, i området.
 

Liknande trådar

Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
36 970
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej allihop, Jag hittade detta forum när jag googlade om håranalys. Jag är inte så insatt i hästar, jag är dock djuraktivist så jag...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
21 220
Senast: Amha
·
Avel Ja, som rubriken lyder, hur sjutton går man till väga med allt. Jag har läst boken "att bli med föl", men har ändå några frågor. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 430
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp