Ponnydressyr
Trådstartare
Precis som rubriken lyder, vart har ni era hästar uppstallade? Vad ingår i hyran?
Jag har en maxad D-ponny (jag är väldigt kort) på 10 år, tränas och tävlas på MSV nivå av min medryttare.
Har även en valack på 165 cm, tävlas och tränas på 130-140.
Vi står uppstallade i ett hoppstall där det finns totalt 20 boxar samt en stor och modern lösdrift.
Vi har 2 belysta ridbanor med bra underlag, varav en av dom har fint hindermaterial näst intill. Ett stort och ljust ridhus på 20x60.
Hagarna är på gräs, finns även små sjukhagar på grus och sand.
Isolerad sadelkammare och stort foderrum med bra förvaring av foder.
De i stallet sköter morgon- och kvällsfodringar och utsläpp på vardagar. Jag tar en helg från var- till varannan månad.
Duktiga tränare finns på gården.
I hyran ingår det havre, betfor, hö, ensilage, halm och strö. Hyran ligger på 2800:- per månad
Jag har en maxad D-ponny (jag är väldigt kort) på 10 år, tränas och tävlas på MSV nivå av min medryttare.
Har även en valack på 165 cm, tävlas och tränas på 130-140.
Vi står uppstallade i ett hoppstall där det finns totalt 20 boxar samt en stor och modern lösdrift.
Vi har 2 belysta ridbanor med bra underlag, varav en av dom har fint hindermaterial näst intill. Ett stort och ljust ridhus på 20x60.
Hagarna är på gräs, finns även små sjukhagar på grus och sand.
Isolerad sadelkammare och stort foderrum med bra förvaring av foder.
De i stallet sköter morgon- och kvällsfodringar och utsläpp på vardagar. Jag tar en helg från var- till varannan månad.
Duktiga tränare finns på gården.
I hyran ingår det havre, betfor, hö, ensilage, halm och strö. Hyran ligger på 2800:- per månad