Vart får jag tag på roligare utrustning?

H

Hammond

har tröttnat på min vanliga utrustning och letar efter lite speciella saker som rosa träns och fina pannband ; till bra pris.
Hittar bara sånt för runt 800spänn. Tycker att det kunde vara lite billigare. Vill gärna ha tips på hemsidor där sånna saker finns, PM hemsidorna till mej det vore bäst.
Även så söker jag s k "reggae-tyglar" - tyglar med reggae färgerna, vet någon vart man kan hitta sånna på nätet??? :confused:
har sökt och sökt och sökt men hittar dem inte.
Plus en sista sak : jag söker oxå efter rosa grimmor/grimskaft och gärna täcken till för bra priser (på internät!)
bor lite "utanför" allt så jag har långt till affärer.
hemsidor och sånt som ni inte får skicka hit kan ni PM:a mej
är tacksam för alla svar jag kan få :bow: :bow:
 
Sv: Vart får jag tag på roligare utrustning?

Som valkyr_iaa skrev, kolla tradera. De har en massa roliga saker, billigt
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 791
Senast: lundsbo
·
Gnägg Visste inte om jag skulle lägga tråden här eller i utrustning, men provar här. Tittade igenom en blogg jag hade för många år sedan, och...
Svar
0
· Visningar
772
Utrustning Har haft ett längre riduppehåll pga unghästar men är nu igång igen. En del av min gamla utrustning passar inte, jag har flera hästar nu...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: diamonia
·
Utrustning Jag undrar om ni som matchar era hästars utrustning matchar allt i samma färg/färger såsom både schabrak, lindor, täcken etc? Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: LilaTiger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp