Vart blir jag medlem?

Lycanthrope

Trådstartare
Vart ska man som westernryttare i Alingsås bli medlem?
Är det wras som gäller?

Hur skaffar jag licens?

Vill kunna tävla osv! :D

Sv: Vart blir jag medlem?

Om du går in på Wras hemsida så finns det olika distrikt att välja på. Ditt distrikt är "väst" om du vill gå med i en klubb nära dig och där hittar du de westernklubbar som finns i området.

Kul med en till alingsåsare ;)

Jag bor dock i Vårgårda numera, men det är ju nära det med.

Men vart är du medlem då :p

Jag har kikat på Wras och de olika klubbarna men har svårt att förstå vilken som håller till närmast! :D

Göteborg har en klubb sedan vet jag att det är folk från Alingsås som är med i SWR, trakten Skövde/Falköping bla.

Jag har lite dålig koll på vilka som ligger närmast dig dock, en annan är WRSB (Western Riders Sjuhärad Borås, väldigt bra klubb)

Jag är med i SWR. Men nu när vi har en till Alingsåsare som ramlat in i westernträsket tycker jag det är på tiden att vi startar en Alingsås-klubb!! :D

Jaaa!
Det hade vart något!

Vart håller SWR till för det mesta?

Jag har funderat annars på WRSB, de är ju närmast för dig med väl?

Falköpingstrakten typ. Deras tävlingar i år har och kommer gå i Tidaholm.
Boråsklubben är väl närmast, men vi ville vara med i Swr :)

Jag är med i SWR. Men nu när vi har en till Alingsåsare som ramlat in i westernträsket tycker jag det är på tiden att vi startar en Alingsås-klubb!! :D

GREAT!!! Det vore så roligt, att träffas ibland och träna tillsammans, bygga trailbanor, ha 5-kamp, grillkvällar och långritter.... (drömmer mig bort...) ;)

Speciellt nu när du och syrran har skaffat gård :)
Fast, jag får ju vara med utan häst.. tills jag köpt ny..

Jag är med! Du och din syrra har ju och gård och jag har oxå en gård med paddock så vi har ju flera ställen vi kunde vistas på. :D

Vi kanske ska träffas i sommar nån gång och bara spåna på lite ideér om en westernklubb :idea:

Jaaa :D

Här finns också en gård!
Vi ska anlägga ridbana är det tänkt, med höga rejäla staket.
Jag ska ha mina koträningar här, grannen har såna :angel:

Senast ändrad:

Jag inbillar mig att dom startade en westernklubb på ridskolan i Alingsås? Annars finns West Star i Göteborg har jag för mig...

Koträningar mitt i lilla skogen - de kan inte bli bättre :bow:

Jag inbillar mig att dom startade en westernklubb på ridskolan i Alingsås? Annars finns West Star i Göteborg har jag för mig...

Koträningar mitt i lilla skogen - de kan inte bli bättre :bow:

Det var nog mest en sektion på ridskolan som lades ner pga för lite intresse...

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag funderar på skaffa kreditkort där man får bonus. Vill helst kunna resa så jag funderar på något från SAS. Någon som har något...
Svar
0
· Visningar
217
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Freazer
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: Nepenthe
·
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
302

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka