Värmeskyddande till håret

Crianza

Trådstartare
Jag har använt Lee Startfoord heat något spray. Men funderar på om det finns bättre produkter för att skydda håret när man använder plattång. Har hår som lätt blir "frissigt". Det får gärna ge lite glans i det vintertrötta håret
 
Sv: Värmeskyddande till håret

Jag använder Lanza healing strength silk serum, suveränt bra. Ger glans, värmeskydd och luktar gott :)
 
Sv: Värmeskyddande till håret

Jag använder ett värmeskydd från Aussie, köpte det för inte så länge sedan så jag har inte använt det så många gånger ännu. Men jag tycker att mitt hår blir väldigt lent och mjukt även om jag fönar det efter varje tvätt :) Kommer inte riktigt ihåg vilket värmeskydd det är, men har hört att alla deras produkter ska vara bra!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 961
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
770
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 410
  • Omröstning Omröstning
Samhälle När jag körde till jobbet idag hörde jag delar av "Människor och tro" på P1 och jag började fundera lite. Om du får välja, vad vill du...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 363
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp