Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har använt Lee Startfoord heat något spray. Men funderar på om det finns bättre produkter för att skydda håret när man använder plattång. Har hår som lätt blir "frissigt". Det får gärna ge lite glans i det vintertrötta håret
Jag använder ett värmeskydd från Aussie, köpte det för inte så länge sedan så jag har inte använt det så många gånger ännu. Men jag tycker att mitt hår blir väldigt lent och mjukt även om jag fönar det efter varje tvätt Kommer inte riktigt ihåg vilket värmeskydd det är, men har hört att alla deras produkter ska vara bra!
Kropp & Själ
Hej
Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller...
Trädgård & Växter Jag tittade i prognosen och då går det ner mot nollan på lördag natt annars har vi över fem grader. Men nu blir det inget planterat på...
Lantbruksdjur Jag är inne på tredje kläcket för i år... Dock är det bara de från det första som blir kvar hos oss. Där kläcktes 20/28. Alla utom fyra...