Värmeskyddande till håret

Crianza

Trådstartare
Jag har använt Lee Startfoord heat något spray. Men funderar på om det finns bättre produkter för att skydda håret när man använder plattång. Har hår som lätt blir "frissigt". Det får gärna ge lite glans i det vintertrötta håret

Sv: Värmeskyddande till håret

Jag använder Lanza healing strength silk serum, suveränt bra. Ger glans, värmeskydd och luktar gott :)

Sv: Värmeskyddande till håret

Jag använder ett värmeskydd från Aussie, köpte det för inte så länge sedan så jag har inte använt det så många gånger ännu. Men jag tycker att mitt hår blir väldigt lent och mjukt även om jag fönar det efter varje tvätt :) Kommer inte riktigt ihåg vilket värmeskydd det är, men har hört att alla deras produkter ska vara bra!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 190
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 147
Senast: Syrax
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
877
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
555
Senast: Jahopp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka