Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var så jag trodde också, men så såg jag en annons på en expression med ”omvärmd” bom och blev nyfiken .Det går inte att värma om equipebommarna, vad jag vet. Däremot kan man skicka sadeln till fabrik och byta bom.
Aha ja det låter ju märkligt!Det var så jag trodde också, men så såg jag en annons på en expression med ”omvärmd” bom och blev nyfiken .
Det står nog fel benämning i annonsen. Man kan inte ”värma om” en träbom. Däremot kan man vidga i en kallpress en storlek upp eller ner på de flesta träbommar.Det var så jag trodde också, men så såg jag en annons på en expression med ”omvärmd” bom och blev nyfiken .
Equipe har väl inga träbommar? Bara syntet och karbon. Är rätt säker på att de byter hela bommen.Det står nog fel benämning i annonsen. Man kan inte ”värma om” en träbom. Däremot kan man vidga i en kallpress en storlek upp eller ner på de flesta träbommar.
Jag vet att Equipe skickas till fabrik för bomändring men har ingen koll på om de kallpressar, byter järn i bommen eller faktiskt plockar isär sadeln i partiklar och byter hela bommen.
Det har du rätt i, de har bara carbon och syntet i sina sadlar.Equipe har väl inga träbommar? Bara syntet och karbon. Är rätt säker på att de byter hela bommen.
Fast det är i och för sig syntetbom på Equipe ExpressionDet står nog fel benämning i annonsen. Man kan inte ”värma om” en träbom. Däremot kan man vidga i en kallpress en storlek upp eller ner på de flesta träbommar.
Jag vet att Equipe skickas till fabrik för bomändring men har ingen koll på om de kallpressar, byter järn i bommen eller faktiskt plockar isär sadeln i partiklar och byter hela bommen.
det är som du säger.Fast det är i och för sig syntetbom på Equipe Expression