JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Världsettan vinnare - Patrik och Deja trea
Moderator
Hästnyheter
Sjutton ekipage gjorde upp i Amsterdam och det blev tyskt i topp så när som på Patrik Kittel och Deja, populära hos publiken och tredje...
Hästnyheter
Hon gjorde det igen! Ingen kunde rå på dressyrdrottningen Isabell Werth som tog ytterligare en seger i världscupen. Patrik Kittel...
Hästnyheter
Patrik Kittel rider Deja, Tinne Vilhelmson SIifvén rider Paridon Magi och Isabell Werth rider förra årets vinnare i ännu en final. Här...
Hästnyheter
Vilken världscupomgång Lyon bjöd på - fyra ekipage över 80 procent. En av dem var Patrik Kittel och Deja, trea efter en härlig "Isn't...
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Högre poäng på psykisk välfärd, om det vore en bedömningspunkt.
skiesabove
6 minuter sedan
Svar: 254
Visningar: 13 290
Grenar
Ridbyxor
Utrustning Jag var och testade några olika ridbyxor i en butik för några år sedan, och hittade då ett par från ELT som jag tyckte var bekvämast...
__sofia__
18 minuter sedan
Födda-24
Avel Min lilla minihäst 😍
Mätte henne lite snabbt igår, typ 146cm över havet. Hon går ute med hela flocken nu och trivs❤ lekte med...
Ketrawzc
22 minuter sedan
Svar: 60
Visningar: 4 376
Avel