Världens sämsta hundägare!

G

Gilan

Usch jafb känner mej som det. För ca 1 veckas sen tog jag med min 3 månaders valp till min bästa kompis som har katt. Valpen brydde sej inte alls om katten i början. Efter typ 1 halvtimma fick han ryck å bara sprang fram och skulle hälsa på katten. Jag hann inte fånga han utan att han fick ett rivsår i ögat.

Idag hade han lyckats komma åt en choklad bit åt nästan 50 gram av den.

gaaah jag måste hamer koll:(
 
Sv: Världens sämsta hundägare!

Jag tycker det var bra att du inte fick tag i vovven. visst var det syns att han fick ett sår i ögat, men han lärde sig nog att katter kanske man inte skulle leka med trots allt.

Och våran berner lyckades klämma åt sig 200g choklad, och hon tog ingen notis av det, så att din "liten" fick tag i det behöver inte betyda att han blir sjuk. :)

Och jag tycker itne du verkar vara en dålig hundägare, tvärt om. När våra nuvarande hanar var valpar så var vi mycket sämra hundägare än du, och det är inget som helst fel på dom. :)
 
Sv: Världens sämsta hundägare!

Tack! det var skönt att höra. Man känner sej smått värdelös när man både varit nära att ta död på hunden och göra den blind på samma vecka.

tack för uppmuntran:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 692
Senast: DizAngel
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 664
Senast: Milosari
·
Hundhälsa hej jag måste bara få skriva av mig lite. Igår var jag med om något jag aldrig vill uppleva igen. Jag var på väg till Uppsala med bilen...
Svar
9
· Visningar
6 647
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 583
Senast: Shark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp