- Svar: 15
- Visningar: 1 238
Påsken är den värsta jävla hög tiden kch den värsta jävla dagen som finns. Jag HATAR påsken och vi ska egentligen ha påsk middag ikväll men jag har tagit spmycket ångest medicin jag får nu och den extra som är starkare så hoppas att jag kan sova bort hela resthn av dagen iallafall. Jag hatar hatar hatat denhär jävla dagen och jag önskar så jävla mycket att jag kunde ha inte vaknat idag.
Och efter som att man tydligen inte får skriva hur mansjälv tycker om sigsjälv och hur man känner i sin egen dagboks tråd så vill jag bara skriva jävligt tydligt att jag har NOLL å sikter om nån är prostiterad eller om den har gjort saker eller nånting.
Utan detenda som jag har skrivit är om hur JAG känner om MIG pågrund av nånting som har hänt för MIG. Och INGET om nånannan som jag inte tycker NÅNTING om.
Så ingen be höver ju flrt sätta skriva om det.
Och efter som att man tydligen inte får skriva hur mansjälv tycker om sigsjälv och hur man känner i sin egen dagboks tråd så vill jag bara skriva jävligt tydligt att jag har NOLL å sikter om nån är prostiterad eller om den har gjort saker eller nånting.
Utan detenda som jag har skrivit är om hur JAG känner om MIG pågrund av nånting som har hänt för MIG. Och INGET om nånannan som jag inte tycker NÅNTING om.
Så ingen be höver ju flrt sätta skriva om det.