Varit på öppet hus idag

Rosett

Trådstartare
Jag var på öppet hus idag på Stockholms katthem. Det var massor av folk där, man fick köa genom byggnaden :eek: Tänkte dela med mig av bilderna jag tog där...
De flesta av katterna låg och sov:

Katter004.jpg


Katter003.jpg


Katter002.jpg


Katter001.jpg


:love: Synd att man är allergisk och inte kan ha katt. :(
 
Sv: Varit på öppet hus idag

Fina bilder!

Fast... Jag är TOK-allergisk och har ändå både hundar och katter!

Jag tål dock inte andras katter, bara mina egna! Och även dessa känner jag av om jag varit ifrån dem en längre period (typ två veckors semester).
Detta pga att jag intalar mej att kroppen hyposensibiliserar sej själv om man utsätter sej för något som man VILL att den skall lära sej klara av! :D

Jag har dock vissa regler tex. inga katter i sovrummet och ordentligt med ventilation där, så kroppen verkligen få vila på natten.

/Swat
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 236
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 759
Senast: Wille
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 400
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 058
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp