alice
Trådstartare
Nu är buke väldigt konstigt på min skärm! Istället för ikoner ser jag texten "bakom" dom, som tex smileysarna, där ser jag texten för "angel", "smirk", "rofl" osv, inte smileysen. Samma med Citat, Fet, Kursiv, mfl de är i text. De fungerar att använda, men det är rätt irriterande och tröttsamt att se en herrans massa text istället för ikoner!
Samma när jag är inne på forumet och tittar på trådöversikten. Istället för "lappen" med en bock står det "du har 1 inlägg i denna tråd, senaste idag".
Är det fel på buke eller är det någon inställning i min webläsare (firefox)? I fredags fungerade det helt som vanligt för mig och jag har inte gjort någon ändring i mina inställningar, förutom att firefox uppdaterades till en nyare version!
Någon som har något tips?
//Alice
Samma när jag är inne på forumet och tittar på trådöversikten. Istället för "lappen" med en bock står det "du har 1 inlägg i denna tråd, senaste idag".
Är det fel på buke eller är det någon inställning i min webläsare (firefox)? I fredags fungerade det helt som vanligt för mig och jag har inte gjort någon ändring i mina inställningar, förutom att firefox uppdaterades till en nyare version!
Någon som har något tips?
//Alice