Nej de klassas väl som singlar, kvinnor och män. Och så kan man väl vara singel och leta eller vara singel och vara nöjd.Och sen har vi ju dom som lever själva men som inte vill det ökar ju i samma takt.
Jag vet inte om jag fått "incel" begreppet om bakfoten. Men alla dessa som är ensamma men som inte vill det klassas väl som Incel ?
För att vara Incel ska du ju skylla ditt singelskap på kvinnans natur. Det verkar också ligga ett antagande att kvinnor har det plättlätt att hitta män och har en fördel där.
(Varning för total anekdotisk irritation.
Vilket helt ärligt, rätt och slätt, rakt av. Är så himla nedrans elakt! Så självupptaget. Fatta hur många kvinnliga vänner jag har som varit ofrivilliga singlar! Alla kvinnor är faktiskt inte 170 långa och blonda med 23 i BMI. Och om det är någonting jag vet om "snälla killar" är att de ser inte åt någon som är 160 lång, har mörkt kort hår, BMI 26, är blyg och tillbakadragen. Jocks däremot
Jag får alltid en spontan känsla av att folk som säger att tjejer får jättemånga träffar på tjänst X eller Y, eller blir raggade på krogen inte tänker sig en liten överviktig mörkhårig tjej som sjunker in i en vägg och inte vågar prata som inte pussmunnar.
Slut irrelevant tirad.)