Varför kan jag inte öppna dokumenten?

Philosophia

Trådstartare
Jag har fortfarande inte riktigt kommit in i min nya mac. Häromdagen så skulle jag öppna ett dokument som jag hade fått e-postat till mig. Datorn frågade om jag verkligen ville hämta filen och jag tryckte på "ja" (eller vad det nu stod). Men det fanns inte något program som funkade av någon outgrundlig anledning.

Först tänkte jag att det kanske berodde på att det var ett annat format, men sedan skrev jag ett eget dokument i word (har office: mac), e-postade det till mig för att sedan hämta det. Och det fungerar inte. Den hämtar filen men vill inte öppna dokumentet.

Varför? Och hur ska jag få det att fungera?

Sv: Varför kan jag inte öppna dokumenten?

Jag löste det själv! Av någon anledning var page förhandsvald som öppningsalternativ.

Liknande trådar

IT & mobiler Har på ena datorn Works och WordPad. På den andra WordPad och Microsoft Office Starter. WordPad funkar till en sida eller två väl? Jag...
Svar
9
· Visningar
916
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 466
Senast: Wonna
·
IT & mobiler Jag har en relativt ny MacBook som trots detta stundvis är oerhört seg. Som idag. Öppna ny flik i webbläsaren = Rainbow wheel Stänga...
Svar
12
· Visningar
2 949
Senast: imzork
·
J
IT & mobiler Har fått ett problem på MAC datorn som innebär att den VÄGRAR att skriva ut VISSA Word dokument! Jag har testat att skriva ut andra...
Svar
6
· Visningar
1 027
Senast: Jeeves
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka