Varför är vissa trådar blockerade?

L

Lovisa-88

Den kanske inte ligger rätt men det är bara här det har hänt för mig.

Jag trycker på en tråd jag vill komma in på. Jag är då oftast inte inloggad, får då upp en ruta där jag ska logga in, gör det men får upp en ruta där det står att jag inte har behörighet eller kan bli avstängd om jag kommenterar i denna tråden.

Är det någon mer som har råkat ut för detta? Eller är det bara jag som råkar ut för det?

Sv: Varför är vissa trådar blockerade?

Är inne på gnägg jag har råkat ut för det.

Det har jag också råkat ut för. Just om jag inte är inloggad, klickar på tråd, ombedes logga in och gör det. Då dyker det meddelandet upp. Men det är inte någon specifik tråd. Klickar jag mig vidare på nya inlägg eller prenumerationer funkar det som vanligt och jag kommer utan problem in på tråden.

Jag har också haft problem med det, även om jag varit inloggad (vad jag tänkt på iaf) . Står att man inte har behörighet att se tråden typ. :eek: Fatta va nyfiken man blir då. :p

vilken tråd menar du?

Idag var det en som handlade om att en hade problem med att hennes häst tog av sig täckena, vad jag kunde förstår av den lilla texten jag såg.

var snäll och länka till tråd så jag kan kolla vilken du menar

ska se om jag kan hitta till den..

Den verkar ha gott upp i rök. kollat igenom till i går morse vet att den var ett svar postat idag på morgonen men hittar den inte.

Jag har råkat ut för samma sak några gånger och då har det alltid visat sig att jag försökt gå in i/skriva i tråden efter att den av någon anledning blivt borttagen av moderator.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Rugge
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar