T
Trollungen
Sv: Vårfint i stallet!
Ingen som vill svara på min fråga ang färgen?
Ingen som vill svara på min fråga ang färgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna färgen har vi i stallet:
Bortsett från att jag inte gjort klar sadelkammaren så har jag lite pyssel med att sätta in ett ventilationsfönster på gaveln, takfot samt vindskivor på södra gaveln. Å så det årliga skurandet & målandet då förståss.
Jag lär väl komma på fler saker som skall göras efterhand, det brukar jag vara bra på..ständigt nya projekt
Nja, duktig vet jag väl inte om jag är, jag har inte fått ett dugg gjort på nära två veckor nu
Jag måste verkligen skärpa till mig om jag ska hinna bli klar innan vintern..
Jag har tättsittande armeringsjärn (6cm mellan järnen) i fönstren hos min storhäst. Dock är fönstren så högt upp att det är i princip omöjligt att han når upp med en hov. I ponnyernas boxar sitter inget galler alls, av samma skäl; de når inte upp till fönstren
Nä, är det så att hästarna når upp med fötterna till fönstren så vill man ju givetvis ha rejäla galler som säkerhet. Kan inte ni ordna egna galler som ni betalar ur egen ficka då? Flyttar ni hästarna från gården så kan ni ju bara skruva ned gallren och sälja dem om ni inte har behov av dem i andra fönster