Vårbrukar dag

F

fluffagget

Idag var det vårbrukar dag i veddige.

20283339.jpg

20283317.jpg

Thomas å Izor

20283565.jpg

Pappa med Donica å Bonita

Sv: Vårbrukar dag

:rofl:Linslusen med skägget känner jag:D Fler bilder vill vi se på gammalt hederligt arbete. :bump:

Vet vad du heter. Har skäggets connemara, eller hur. Känner din pappa och din farbror.Och vet att du är duktig på hästar:D Fråga skägget om mej bor öster om Rolfstorp har oxå en nordis. Nämn Isse för skägget så vet han vem jag är. kan du klura ut det;)?

En ledtråd till. Har en vit BC som heter Sune och är bror till skäggets Lisa:idea:

Oj, jag vill också.
Men vad gör man då man har ett gammalt varmblod av travarsläkt. Har ju inte ens nån sele åt henne...

Liknande trådar

Hästvård Hej. Någon som har något förslag på vad detta kan vara, har telefontid på måndag med veterinären. Har en äldre vbl valack, är inte...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: skiesabove
·
Hästvård Vet inte vart jag ska ta vägen längre.. För 2,5 månad sen så tappades en sko på uteritt och hon blev halt och hovslagaren kom ut och...
Svar
1
· Visningar
544
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: Rumpnissen
·
Hundträning undrar lite då han har börjat tuffa till sig. Inte mot de lite starkare hundarna vi känner, där lägger han sig platt, men mot den...
Svar
13
· Visningar
663
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka