Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alla 3 moment, dock en mkt förenklad P och maratonbana men bara 3 maratonhinder=)Vad roligt med tävlingsdebut
Klart att man är nervös, det är ju normalt, men det kommer säkert att gå jättebra. Är det dressyr du ska tävla i?
Själv så ska jag debutera nästa helg (27-28/9) i Ö-vik, har anmält oss till deras fullständiga då. Skitnervös jag också..särskilt över dressyren eftersom vi inte har ngn 40x80-bana här där jag bor så vi har inte kört programmet en enda gång ännu
Det är alla 3 moment, dock en mkt förenklad P och maratonbana men bara 3 maratonhinder=)
Jamen...hahahaha...det har det ju inte! Virrpannan Catherine11 oktober har väl inte varit ännu?
Ja dagens dressyrträning kändes super, fick så mkt hjälp och tips och råd idag så huvudet nästan rullade när jag va klar=)Jamen...hahahaha...det har det ju inte! Virrpannan Catherine
haha dressyren som är så kul=) den är svår att få till men när allt sitter så är det kul=)Jo, det gick bra för mig och Tott..över förväntan faktiskt
Godkänd i alla moment och med fina poäng (även om poängen egentligen inte räknas i LB så var det roligt att få dem). Dressyren är jag nog mest stolt över, eftersom dressyren är vår största utmaning, både ponny och jag tycker det är skittråkigt
haha dressyren som är så kul=) den är svår att få till men när allt sitter så är det kul=)
fick du till några bilder att visa?=)