TinkerBell
Trådstartare
Ja, alltså, jag tänkte beställa tid för kissen för mun/tandhälsokoll och ev tandstensborttagning, varvid veterinären säger att jag kan då lämna och sedan efter behandlingen hämta kissen. Jag sa då att jag helst vill vara med (jag känner inte denna vet. och vill gärna se vad h*n hittar) kan vara mun/hals/tänder problem, men då blev vet. väldigt avvisande och menar att jag inte behöver bekymra mig, de är så kompetenta blabla på kliniken...
Är det verkligen så ovanligt att djurägaren vill (får) vara med under denna sorts behandling, och ska jag propsa på att få vara med eller vända mig till annan vet? Jag fattar att ex v operation är en helt annan femma, men sövning där endast mun/hals ska kollas tänder (och +tandstensborttagning) känns inte som ett sånt komplicerat ingrepp?
Är det verkligen så ovanligt att djurägaren vill (får) vara med under denna sorts behandling, och ska jag propsa på att få vara med eller vända mig till annan vet? Jag fattar att ex v operation är en helt annan femma, men sövning där endast mun/hals ska kollas tänder (och +tandstensborttagning) känns inte som ett sånt komplicerat ingrepp?