var tog mina annonser vägen?

R

Razzel

Jag satte in 2 annonser för 2 veckor sedan, som jag betalade för. Nu är dom borta, iaf hittar jag inte dom på de nya sidorna. Måste jag lägga in dem igen, nu när sidorna är ändrade? Jag kan inte heller logga in som jag gjorde då, med mejl adress och lösen ord, utan fick registrera mej igen för att kunna skriva detta meddelande :confused: // Carin

Sv: var tog mina annonser vägen?

Dina annonser ligger på Equippa och de lär väl fortfarande ligga kvar där. Däremot har ju Gunnar slutat att länka till Equippa eftersom det annonssystemet fått så mycket klagomål. Och eftersom det inte är Gunnar som äger Equippa kan han ju inte lägga över några annonser.:idea:

Sv: var tog mina annonser vägen?

Tack för hjälpen, nu hittade jag dom:smirk:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 564
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 685
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama