var tamin sandy snygg att se på?

snigelfarmor

Trådstartare
vill bara veta det...nån som vet?
hittar bara "in action" bilder och det visar nog inte hans bästa hållning precis :)
/j

Vet inte, men en av mina favvo konvalecenter jag haft här under årens lopp var efter honom, han var kanon jätte super duper fin o framförallt talangfull och trevlig :love: :love:

Re: Ja!

:love: Han stod hos oss i avlssesongen 2002. En nydelig, kraftig bygget hingst. Veldig snill var han også. Fin å ri på, føles som man sitter på en hest og ikke på en sytråd! :)

Disse tre bildene ble tatt da han stod her, på sensommeren 2002.
taminsandy1.jpg

taminsandy2.jpg

taminsandy3.jpg

~Iselin~

tack!!!
Kul att höra att han blev riden oxh att det var en trevlig upplevelse! Det är en sån typ av häst jag letar efter i framtiden :)
/jenny

De avkommor jag sett efter honom verkar det som att han nedärver mycket av sig själv....dock är de jag sett ljusare.. Favvo hästen min heter Fornax :bow: :bow: en dansk mamma....ruskigt kapabel, men har haft lite otur med skador....

skötte en avkomma efter Tamin Sandy. Mycket snäll och trevlig unghäst var det. Ska inte uttala mig om hans kapacitet varken vad det gäller ridning eller trav, men trevlig var han i alla fall :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
843
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
676
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
1 929
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar