Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Agrilab har också de analyser du eftersöker. Något dyrare än det amerikanska som nämnts här, men mycket snabba och braTack!
Vi har inga IRhästar, men vill inte eller ha... Och det låter ju jättebilligt och bra! Under 300kr totalt om jag tolkar det hela rätt?
Under 300kr totalt om jag tolkar det hela rätt?
Agrilab har också de analyser du eftersöker. Något dyrare än det amerikanska som nämnts här, men mycket snabba och bra
Hur kan någon som var med och läste i tråden ifjor när analys efter analys som kom tillbaka efter att de kontrollanalyserades kemiskt och visade helt andra värden än med den osäkrare NIR metoden sitta och rekommendera någon att välja NIR metoden ?
Det var ju inte något litet okrediterat lab som gjorde det heller så mitt förtroende för NIR är helt klart borta tills jag får väldigt mkt bevis för något annat, dessutom behöver man ju inte använda den osäkraste metoden när man för samma pengar kan få det analyserat kemiskt istället med mkt större säkerhet.