Var hittar man en badrumshylla?

gul_zebra

Trådstartare
Precis, dessa förbannade badrumshyllor! Inte vilka hyllor som helst heller utan såna man klämmer fast mellan golv och tak - var hittar man såna? Såg en på Lidl förut men då hade jag badkarskanten att ställa schampo osv på. Nu när badkaret är borta är även den där hyllan borta. Har letat som en jävla dåre men kan inte hitta en likadan nånstans - o allsmäktige buke, är det någon som vet var i hellskotta man hittar en liknande hylla?

Finns en hörnhylla på Jotex hemsida. Titta bland möblerna under hyllor (dvs ej i kategorin bad).

Försökte klippa in länk, men lyckas inte på surfplattan...

Åh ja, tusen tack! Precis en sån hörnhylla ja, och den från Jotex är precis i min prisklass också, tack tack tack! Äntligen ska det bli lite ordning i badrummet! :banana:

Ah, hur har jag kunnat missa den på Biltema, jag är ju där jämt och har letat bland annat just där :o
Beställde en från Jotex nu ikväll - där hittade jag även fina kuddfodral och en julklapp till mamma så det var lika bra att köra på det! :D

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 416
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 492
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har inte mått så bra på sistone, hälsan verkar vara nere i någon svacka. Jag är trött, yr och har haft koncentrationssvårigheter i...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Mitt badrum är på ca 3 kvadrat och har inte direkt plats för skåp o annat nödvändigt. Vi ha just nu en jättesmart dörrförvaring på...
Svar
4
· Visningar
4 146
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama