Var hittar jag bilder på foder?

S

Stardust

Hejsan!
Min syster som bor i amerika har nyligen köpt häst. Hon har dock inga kunskaper om hästens utfodring eller foder. Hon ringde och bad om hjälp, men vi fodrar tydligen alls inte med samma foder. Vi diskuterade vad jag tror var betfor på hennes beskrivning. De ger dock hästen det torrt, vilket jag sa att man måste blötlägga. Lovade att maila över en bild för att se om vi pratar om samma foder. Hittar dock ingen bild. Nån som vet var jag kan leta efter bilder på betfor, mineraler osv?

Någon som vet om det finns ett hästlexikon så man kan översätta engelska hästtermer?

Tacksam för svar!

Mvh Stardust

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Idag vaknade jag klockan nio av telefonen som ringer. Det är min ponny i stallet som har buksmärtor så jag åker genast ner och...
Svar
11
· Visningar
3 848
Senast: gloiredor
·
Foder & Strö Jag vänder mig nu till er samlade erfarenhet här...jag köpte min häst för ca 1 år sedan, oldenburgare som ridits mkt i dressyr, 11 år...
Svar
6
· Visningar
1 144
Senast: arabia
·
Foder & Strö Vad ska man göra när man inte kan få sitt hösilage analyserat? Jag har mina hästar inhyrda och man har även mjölkgård.Vårens skördar...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama