Var det en nidblödning?

S

snutten

Väntade mens mellan 21-25/2, hade mens sist 27/1 och mina cykler är ca 25-28 dagar. Vet inte när jag hade ägglossning, men testade negativt 8,9,11e på morgonen och 10e på em. Blev tyvärr inte testat mer. Har haft sex ca varje dag sen lördag kväll 6e.

Fick iaf min mens i söndags den 21a, trodde jag. Men den slutade efter en dag. Har kommit en droppe idag. Har massor av mensvärk, men inget annat.

Var det min mens? Eller en nidblödning? Eller vad har ni för funderingar?

(har dålig koll på min mens nu för tiden, men har alltid förut haft kraftiga blödningar)

Sv: Var det en nidblödning?

Jadu, svårt för oss att svara på.
Du känner din kropp bäst.

Jag tror att du testade alldeles för tidigt för att det skall vara nån vits, man skall väl testa när beräknad mens har uteblivit. Så om ett par dagar bör du kunna testa igen.

Jag tror det var ägglossningstester hon gjorde da.

Till TS, gör ett graviditetstest nu. Nidblödning är väl när ägget fäster och det later som lite sent för det, men inte omöjligt (ägglossningen kan ju varit senare än vanligt).

Ja det var ägglossningstest.

Men min mens kom igår kväll så inte gravid på första försöket. Men när ska jag testa med ägglossningstest för att hitta min ägglossning nu då? Räknar man att mensen började i söndags eller igår?

Vet jag haft ägglossning exakt dag 14 en gång för 2 år sedan då jag testade, men är det lika nu då?

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 136
Senast: tott
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: Ela
·
Gravid - 1år Jag hade mens kring jul, ägglossning kring 5/1 (ej testad, kvalificerad gissning baserad på att jag känner min kropp och känner av äl...
Svar
9
· Visningar
1 813
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka