Var är mina kontakter?

magruder

Trådstartare
Jag har i många år brevväxlat via mail till fem personer som är mycket viktiga för mig via Hotmail. De har stått i min kontaktlista.

Men nu, sedan Hotmail övergått till Outlook finns inte kontaktlistan kvar. Är det någon som kan tala om var jag kan hitta den? Eller har den försvunnit ut i tomma intet? Och hur skapar man en ny kontaktlista?

I och för sig tror jag att kan mailadresserna "utantill", men det är jäkligt retfullt att kontaktlistan är borta.

Hoppas någon klok människa på Buke kan hjälpa mig.
Tack på förhand/Maggan

Sv: Var är mina kontakter?

Konstigt , mina flyttades över automatiskt

Har du klickat på lilla vingen bredvid outlock uppe till vänster?

Senast ändrad:

Mina finns kvar. Ska jag skicka mail öppnar jag ett nytt dokument och börjar skriva in starten på mailadressen så kommer alternativ upp.

Nej, det där funkar inte. Kontaktlistan fanns så sent som i början av förra veckan men nu har den försvunnit ut i cyberrymden.

Att skriva in de första bokstäverna i en persons namn? Nix. Att klicka på "vingen" funkar inte heller.

Hur fanken skapar man en ny kontaktlista? Måste man byta ut sitt gamla - sedan 15 år - Hotmailadress till något á la Outlook? Jag vill helst inte det.

Jag får hoppas att det finns någon typ av support på Outlook som jag kan kontakta.

Tack för svar i alla fall/Maggan

Inte namnet på personen förutsatt att personen har något annat än sitt eget namn som mailadress.

Datorer är märkliga apparater ibland. Idag finns min kontaktlista på plats igen, jag fattar ingenting. Men det är bara att tacka och ta emot.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka