väntar utanför toa

tindra

Trådstartare
*min* lilla, snart ettåriga kattdam, tossan (Dizzy heter hon egentligen) är så söt...

jämt när jag går på toa så sitter hon utanför och väntar på mig. haha..

här om kvällen kom jag på att jag lämnat ett glas brevid laptoppen och missarna var det full fart på så jag öppnade dörren innan jag var klar och där satt hon.. :love:

18320673.jpg

visst är hon bedårande?

(vedträet är för övrigt en utmärkt klösbräda och tuggleksak i ett! sen kan man brotta omkull det och ligga och krama det med - såg inte bekvämt ut med ett vedträ över tassen men tossan såg nöjd ut :p )

Sv: väntar utanför toa

haha Skippy följer alltid med in på toa annars klöser han sönder dörren :p

Mina tre är ju vildkissar ... så de är inte riktigt där ännu :) men de vill gärna vara med och kollar på när jag lagar mat osv.

tror att mina är lite avståndstagande just för att de är tre .. (en mamma + son och så tossan som är mest frammåt och social) de behöver liksom inte mig till annat än mat, de gosar med varandra - rejält! de jagar, brottas och leker. jag är bara hembiträde :p

Hehe, mina två måste också följa med in på toa, stänger jag dörren blir det ett jäkla liv!

Underbar färg din tossa har!

Såna är våra också. :D Tyko öppnar dessutom gärna dörrar så ibland så kommer han in fast man stängt dörren helt.
Paloma sitter och jamar utan för och klöser ibland på tapeten. :angel:

jaaa, hennes ansikte är som en sån där mask..

halva är spräkligt ner under hakan och andra halvan helt svart.. ser kul ut när man ser henne i profil från de olika hållen, som två olika missar :p

Så gör min hanne också.

Min hona följer efter mig när vi är ute samtidigt, och går jag in till grannen så väntar hon utanför tills jag kommer ut igen - samma om jag går in i stallet. Sedan blir hon jätteglad och om jag varit därinne länge så vill hon bara sitta i famnen och gosa. :love: Annars är hon inte alls någon knäkatt.

Min "minikatt" Fredrik (;)) Sitter och väntar vid dörren när han hör mig i trappuppgången :love:

2zswtnb.jpg

hehee själv så följer 2 katter och 1 hund med mig när jag går på toa :rofl: för om katterna inte får följa med så mjauar dom jätte höt och klöser på tapeten :devil: och hunden hmm ja hon smiter hela tiden in så lite svårt att stänga den innan hon är inne heh :angel:

nu så är jag van så jag väntar me dörren öpen ca 2 sekunder och stänger den sen me nästan alla djuren inne hehe lite roligt :D

Lille Doris nöjer sig inte med att följa in på toa, hon ska helst sitta i knät ... får hon inte det blir hon mkr förnärmad!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka