F
fnorr
Är det ngn av er som hyr ut stallplatser som haft en häst i ert stall som går så till den mildra grad att den "dikar" upp hagen? Och vad gjorde ni i sådana fall med den? Marken blir totalförstörd, mkt ledsam historia på alla sätt. Ändå sägs hästen trivas bättre än någonsin förr, den har helt slutat väva i sin box tex.................man bara undrar hur den mått förr
Jag har trots att jag ömmar för både hästen och dess ägare sagt upp den, det slitage som uppstår är inte alls i proportion med det jobb det innebär att ha den + att jag inte kan hjälpa att bli irriterad när våra fina hagar blir demolerade! Vi hade gräs!!!
Någon som varit med om ngt liknande.....jag är mkt olycklig med sitationen som uppstått för alla inblandade
Jag har trots att jag ömmar för både hästen och dess ägare sagt upp den, det slitage som uppstår är inte alls i proportion med det jobb det innebär att ha den + att jag inte kan hjälpa att bli irriterad när våra fina hagar blir demolerade! Vi hade gräs!!!
Någon som varit med om ngt liknande.....jag är mkt olycklig med sitationen som uppstått för alla inblandade