Vända film

I

Illen

Finns det något sätt som man kan vända en film som ligger på sidan nu när den visas?

Sv: Vända film

Finns det något sätt som man kan vända en film som ligger på sidan nu när den visas?

Jag antar att det är så här du menar, att du hållit kameran på snedden då du filmat och sen då du lagt in den i datan så är den felvänd.
Öppna WMM och ta fram filen där, dra ner den till storyboard och klicka sen på videoeffekter och scrolla neråt tills du ser att det finns flera alternativ att rotera filen på, dra ner det du väljer till den lilla rutan med en grå stjärna i och filen vänds, sen spar du filen bara som vanligt under Arkiv och då får du filen rättvänd sen i datorn.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 040
Senast: fejko
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 962
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka