Hejsan, jag har en 17 veckors blandras valp som har svensk-dansk gårdshund, Yorkshire terrier och bostonterrier i sig. Han är VÄLDIGT livlig och busig mest hela dagarna, precis som vi ville men vi har ett problem och det är kisseriet. Jag är ute med honom varje timme och efter han ätit eller druckit men han kan gå ut och kissa och sedan komma in och lägga en pöl efter 10 minuter igen. Idag har det vart helt hopplöst för han och min andra vovve var hemma ensamma i en timma men inte kissat inne så jag går ut med honom direkt när jag kommer tillbaka och strax där efter ytterligare en gång. Sen har jag vart ute med honom varje timme och även oftare men han har alltså kissat inne ca 13 gånger mellan 16 och 20.00 alltså 13 gånger inne på 4 h och även ca 4 ggr ute!? Känns helt galet. Dock brukar det vara ca 4 ggr inne om dagen annars.. har ni några tips? Tänkte jag ska börja sluta med fri tillgång på maten nu i helgen och är det inte bättre på måndag så får jag åka med honom till veterinären.