Corax
Trådstartare
Jag å sambon håller på att renovera ett rum i lägenheten (never ending story). Vi har nu kommit så långt att vi grundat en gång. Det betyder också att vi börjat fundera på tapeter (fondvägg?). Jag har en idé om vad som kan passa men hittar den inte 'på riktigt' (nått blått/svart/metallic typ).
Men eftersom det säkert finns en del designer-bukare så kan jag lika gärna lägga ut en tråd och få lite hjälp med uppslag.
Tanken är att rummet ska vara katt-rum/kontor. Det som Ska in i rummet är kattställningen. Den är mörkblå med sisalrep, från golv till tak. Hittade ingen bra bild men här har ni färgen;
Golvet är redan lagt och ser ut så här;
Dvs svart och silver.
Rummet ser ut så här;
Det är knappa två meter brett och ca fyra meter långt.
Rummet i sin litenhet borgar ju för en lite galnare fondvägg medan resten nog får vara vitt. Blir kanske så himla mörkt annars?
Möbler (skrivbord och bokhylla)blir svart.
Jag Tror att väggen närmast fönstret är kandidat för tapet. Den har mest ljus på sig och då syns våra (mina)missar i bredspacklingen.
Och jag undrar verkligen hur man får plats med nått i det där rummet egentligen...
Så.. shoot!
Men eftersom det säkert finns en del designer-bukare så kan jag lika gärna lägga ut en tråd och få lite hjälp med uppslag.
Tanken är att rummet ska vara katt-rum/kontor. Det som Ska in i rummet är kattställningen. Den är mörkblå med sisalrep, från golv till tak. Hittade ingen bra bild men här har ni färgen;
Golvet är redan lagt och ser ut så här;
Dvs svart och silver.
Rummet ser ut så här;
Det är knappa två meter brett och ca fyra meter långt.
Rummet i sin litenhet borgar ju för en lite galnare fondvägg medan resten nog får vara vitt. Blir kanske så himla mörkt annars?
Möbler (skrivbord och bokhylla)blir svart.
Jag Tror att väggen närmast fönstret är kandidat för tapet. Den har mest ljus på sig och då syns våra (mina)missar i bredspacklingen.
Och jag undrar verkligen hur man får plats med nått i det där rummet egentligen...
Så.. shoot!