Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För första gången sedan hans pensionering offentliggjordes var Valegro tillbaka där han hör hemma – mitt i strålkastarljuset. ”Han älskar att träffa publiken” säger Charlotte Dujardin efter kvällsdansen i Central Park i New York. Häng med och kolla in film och bilder. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer: http://www.tidningenridsport.se/Tavling/Dressyr/2016/9/Valegro-showade-loss-i-Central-Park/
Hästnyheter
OS-guldet i Rio var Valegros sista stora mästerskap men inte sista föreställning. Den sista helgen i september finns han tillsammans med...
Hästnyheter
Hans officiella avtackning är först ikväll men alla på Olympia i London vill se honom. Charlotte Dujardin och Carl Hester passade på att...
Hästnyheter Vad jag menar är, att man ofta förefaller underlåta att polisanmäla brott, därför att man har en intern rättskipning. Nu syftar jag inte...
Hundavel & Ras En hund i mindre storlek med snabbhet och arbetsvilja som en bc? Skulle teoretiskt ha fördelar om de hamnar i mindre storleksklass men...