Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Upplever att valacker gärna har dragkampslekar (dra i täcken,grimmor osv) eller ska 'nafsa' på varandra dvs mycket munlekar.Tack för svar!
För er där det har fungerat då och där ni haft fler än två i samma hage respektive bara två individer - hur upplever ni att de leker med varandra? Mindre än två valacker ihop t.ex?
Det där med "aldrig gjort något" - jag hade en äldre valack som verkligen alltid gått ihop med ston och aldrig "gjort något" någonsin. Men så en dag ... nytt sto och då jäklarns vad hingsten vaknade inom honom"som aldrig har gjort något".
Ja, det är spännande det där. Jag hävdar att min häst är så snygg så grabbarna inte vet var de ska ta vägen . Hon verkar ju kunna väcka lustar i den allra lugnaste och oberörda valacken.Det där med "aldrig gjort något" - jag hade en äldre valack som verkligen alltid gått ihop med ston och aldrig "gjort något" någonsin. Men så en dag ... nytt sto och då jäklarns vad hingsten vaknade inom honom