Vagnen vad tycker ni om denna?

Sv: Vagnen vad tycker ni om denna?

alltså färgen e hammarlack jättelätt o få tag på...=)

ja ja får se hur de blir me stötdämpningen men de ska nog gå bra tills dess=)
va bra me en bror som svetsar själv har jag en pojkvän som e utbildad men jag överlät bygget till ordentligt kunnande iaf....och så blev det en robust och hållbar vagn..

jo stötdämpning e ju en fördel ska fixa de på nåt sätt men de jag tycker e bland dom viktigaste sakerna är HÖGT TYGGSTÖD så man inte ramlar baklänges och upphöjd sits så man ser över hästen.

ohhhhhhhhhh längtar ihjäl mej tills de blir köra av me vagnen...

Jag har knappt nåt ryggstöd på min, har aldrig saknat det heller, tvärtom :) Och jag som knappt orkar sitta på en lektion utan att få värk, men 3 timmar i rockarden går hur bra som helst. :)

/j
Testade maratonsträckorna idag och vi klarade oss bra innanför tiderna, med mycket kvar. Ibland är det bra med en travare.

jasså....du sa ju till mej(när jag beställde vagnen) att de va så viktigt me högt ryggstöd hehe nej men jag måste ha det klarar inte att sitta ihophukad i flera timmar...

va bra att de funkar me hästen ingen bild? *nyfiken* va har du för hästar o tränar me?

Jag se ju inte den förgrömmade bilden nu. Har sett den innan men minns den ej. Sablar me.........

ingen mer som har en vagn på detta KÖRFORUM???

Vi använder en Roslagsvagn:
elton_055.JPG

Läs mer på www.roslagsvagnar.se

Gullan86 skrev:
jasså....du sa ju till mej(när jag beställde vagnen) att de va så viktigt me högt ryggstöd hehe nej men jag måste ha det klarar inte att sitta ihophukad i flera timmar...

va bra att de funkar me hästen ingen bild? *nyfiken* va har du för hästar o tränar me?

ihophukad??

Har aldrig sagt något om högt ryggstöd, men finns det med stoppning på så är väl det bra. Utan stoppning skulle jag hellre köra utan ryggstöd.

Har bara en häst.

jaha okej du har ingen bild? hehe va jag tjatar men de e så kul o se...jag ska stoppa ryggstödet så de blir behagligt...jag har faktiskt hellre ett hårt ryggstöd än inget...jag får ryggskott utan typ... o hur kul e de o rammla baklänges?=)

bilden på den vita shettisen den vagnen har ju inte stoppat ryggstöd o jag tycker den vagnen ser jättebra ut...

förretsen på tal om bilden som försvann kan jag lägga in det på den sidan du rekomenderade snigelfarmor kan man aktivera dom på nåt sätt då?

du kan lägga in den på mypix.se istället. Jag har gjort det med några bilder nu när jag inte har min ftp här. tar 1 minut bara!

då visar jag upp lite då från skolan jag gick på

Blixt och Dunder (detta paret fick vi köra på skolan=) :love:
10783BLIXT_OCH_DUNDER_precision_NYYY.JPG

jag antar att det är en maratonvagn lr?

och detta är min kompis som kör sin fina shettis chefen(ups hoppas de stavas så)
och denna vagnen har jag fått namnet på men det försvann tyvärr=( ni vet kanske nån som har en sån t.o.m?

kanske bra om man lägger in bilden på kompisen o shettisen me
här e dom
10783Anna_r_och_lina_med_chefen_NYYY.JPG

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 202
Trav Hej! Har en dressyrhäst på 6 år som är inkörd som unghäst. Hon är inte körd på 2 år. Fick tag i en speedcart billigt och fick med en...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: ghost
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30