Vågar man lämna ut hästen på foder innan köp

Sv: Vågar man lämna ut hästen på foder innan köp

Jag har en blivande 3 åring på foder. jag och uppfödaren skrev fodervärdsavtal på 12 månader och jag uppdaterar henne med filmer och bilder för att visa hur det går, båda är väldigt nöjda och glada över denna uppgörelse och bryts den så återgår hästen till henne med omedelbar verkan! Kanske det går att skriva ett sådant kontrakt om människan verkar sund i huvudet och har samma hästtänk? :)
 
Sv: Vågar man lämna ut hästen på foder innan köp

det man ska tänka på är ju att ha hästen försäkrad ochha ett fullgott fodervärdsavtal,men detta vet du ju säkert redan;). Det är ju viktigt att vara överens:-).Jag menade inte att stöta mig med någon. Ville bara framhäva att dom goda finns.också:-)
 
Sv: Vågar man lämna ut hästen på foder innan köp

Klart att de goda finns, så är det ju med allting. Men hur ska man kunna veta att man lämnar hästen till en sån när många blivit blåsta av folk de trott sig känna?
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 427
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 812
Hästmänniskan Jag fick för en tid sedan en obotlig cancer och jag kommer inte leva så länge till. Man vet inte HUR länge för just nu får jag en...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
13 742
Senast: Tirnanoogh
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 523
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp