Vätska ur brösten?

V

vansinnet

Härom natten när jag skulle upp och kissa så droppade det något från bröstet.
Tryckte lite på bröstvårtan och det kom ut en liten, liten droppe vitgenomskinlig vätska.
Är det mjölk som redan produceras eller är det något annat?
Blev nästan lite halvnervös.

Är i v 21.
 
Sv: Vätska ur brösten?

Under min första graviditet så gick jag med ammningskupor lääänge läckte så det blev fläckar på tröjan annars.
Med nr två så var det bara lite på slutet.

Så troligen är det helt normalt eller...:D
 
Senast ändrad:
Sv: Vätska ur brösten?

det har jag även om jag inte är gravid. man kan få det om man till exempel äter medicin. så är man dessutom gravid så är det nog högst normalt då jag förmodar att kroppen är rätt full av hormoner.
 
Sv: Vätska ur brösten?

Fullt normalt, vissa börjar läcka ur brösten tidigt och andra inte först efter förlossningen. Man kan skydda bhn med vanliga bomullsrondeller om det bara är lite.
 
Sv: Vätska ur brösten?

Välkommen till mamma Mu världen..:D

alltså helt normalt om du inte förtsod det.
 
Sv: Vätska ur brösten?

Jag är i v20 och upptäckte för några dagar sen att det kom pyttelite genomskinlig, lite gul (luktade blä) vätska ur ena bröstvårtan när jag klämde på den... Tänkte genast att det måste vara mjölkproduktionen som börjat komma igång lite smått. ;)

Har också märkt att det på själva vårtorna (ej vårtgården utan själva vårtan) finns torkad lite gulaktig... ja vad ska man kalla det för.., "slem" ? som man kan skrapa bort med nageln. FETT känsn det som att det är... Antar att det läcker pyttelite ur dom och sen torkar det in där udner BH:n. :angel:
 
Sv: Vätska ur brösten?

Aha, så det är nu man ska börja känna sig som en mjölkmaskin :rofl:
Men då behöver jag ju inte oroa mig iallafall.
(Vad skulle man göra utan buke :eek: )
 
Sv: Vätska ur brösten?

Vänta bara tills du vaknar kl 5 på morgonen och är sugen på saftigt gräs och står på alla 4 och råmar tills din sambo vaknar :angel:
 
Sv: Vätska ur brösten?

*kl*

Jag förvandlades också tidigt till kossa... Mu! Till min sambos STORA förtjusning så ökade bröststorleken också (som om den inte var stor nog från början!)...
 
Sv: Vätska ur brösten?

*kl*

Jag förvandlades också tidigt till kossa... Mu! Till min sambos STORA förtjusning så ökade bröststorleken också (som om den inte var stor nog från början!)...

:rofl:
Min sambo var också lite lätt nöjd ibörjan, fastän jag har D-kupa i vanliga fall. Men sen när dom växte lite till så blev han lite orolig.
"När ska dom sluta växa? :crazy: "
:rofl::rofl:

Men nu har dom tackochlov stannat upp lite. :p
 
Sv: Vätska ur brösten?

Jag tror jag började läcka i vecka 29.
Nu är det hemskt dock, nu bara det rinner, rinner och rinner.. Och jag kan inte gå med BH på, det är så obehagligt.. Den åker bara på när jag är bland folk..
 
Sv: Vätska ur brösten?

Vänta bara tills du vaknar kl 5 på morgonen och är sugen på saftigt gräs och står på alla 4 och råmar tills din sambo vaknar :angel:

:rofl::rofl:
Hon blir som Ferdinand när han slickar matadoren med en blomma tatuerad på bröstet.
Snacka om att Vansinnets sambo tror att hon har blivit ... vansinnig! :D:rofl:
 
Sv: Vätska ur brösten?

:rofl::rofl:
Hon blir som Ferdinand när han slickar matadoren med en blomma tatuerad på bröstet.
Snacka om att Vansinnets sambo tror att hon har blivit ... vansinnig! :D:rofl:

:rofl:

Jag tror han har upptäckt det för länge sen :p
 
Sv: Vätska ur brösten?

Hållt tyst och var tacksam över att du iallfall kan skylla på att du är gravid.

Jag agerar mjölkkossa utan att giltig anledning.
Nu har det som tur var minskat något. Läkaren försökte trösta mig med att "en del kan ha mjölk i brösten i flera år utan att det är skadligt" och att "nu har vi kontrollerat att det inte är något medicinskt fel på dig"
Jaha? Men säg det till mina TUTTAR DÅ?
 

Liknande trådar

Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
503
Senast: Kristall10
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 843
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 723
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp