Världens sämsta pappa?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Världens sämsta pappa?!

Det är ju nästan så att man skrattar...vad tänkte karln med??
Vad bra att strippklubbs-ägaren ringde polisen i alla fall. :bow:
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

Men jisses..Finner inga ord.. hur kan man lämna sitt barn så????
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

Läste på ett annat forum om ett par här i Sverige som gått ut och festat och lämnat spädbarnet i sängen,dock hade de berättat det för folk så någon hade ringt så det kom folk och hämtade barnet...folk är inte kloka ibland...
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

vilken s*t*ns :devil: jävla idiot!!!

hur f*n tänker en sådan människa???



( obs! vad får man för straff för sådant? någon som vet? )
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

men något måste ju den uslingen få?? :devil:
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

Ett par kronor i böter kanske:devil: Fast han och alla andra som gör sina barn illa skulle inte få ha sitt människovärde kvar:devil:
 
Sv: Världens sämsta pappa?!

Han får nog bara lite böter & sen är umgänget igång igen...,men man kan ju hoppas att nåt sker,hade jag vart mamma åt det barnet hade jag rivit upp himmel och jord för att han iaf skulle ha kontaktperson eller något när han hade barnet...:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax...
Svar
19
· Visningar
1 878
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 108
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 837
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 283
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp