Värden för dikalciumfosfat...

Nähädu, inte en gång till!!! Det är INTE värdena för foderkrita du angett, det är värdena för BIOMINERAL! Ta reda på fakta innan du skriver något som inte är sant, du höll på att lura mig oxå. Gå gärna in på Eclipse Biofarm AB själv o titta, jag hade blivit riktigt sur om jag köpt foderkrita istället för BIOMINERAL, som jag ska ha :mad:
 
På min hink Dikalciumfosfat står det :7,5 gr kalk och 5,4 gr fosfor per mått=30 gr. Ca/P-kvot 1,4.
Detta är eclipse, biofarmab.
Hoppas att detta var uppgifter du har användning av :).
 
Jamen ursäkta då din sure människa...JAG LETADE foderkrita och hittade en sajt OM foderkrita...därva dessa värden...täpp igen är du snäll...
 
:D Nä, jag täpper inte igen! Är inte den typen av människa, vilket jag lärt mig mycket av. Jag yttar mig, när jag vill, om jag vill och om vad jag vill! Det är bara en av mina rättigheter som människa. :rofl:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, Min ena häst är för överviktig för att släppa på bete vind för våg i sommar utan han kommer bredvid övriga och så ska han få...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Anna-Bella
·
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 277
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hallå! Finns nån omvandlare på nätet som räknar ut vikten på hästen, om man har hästens mått? Eller nån som har ett viktmåttband och kan...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: sweep
·
Utrustning Vid en ridolycka där jag föll av hästen tänkte jag i luften påväg ner ”åh måtte jag inte fastna i stigbygeln”. Det gjorde jag tack och...
2
Svar
33
· Visningar
2 545
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Provridning
  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp