Vad vill hunden?

Reykur

Trådstartare
Hjälp mig tolka henne, haha.
För första gången på måånga år förstår jag henne inte, hon pratar och pratar och pratar. Hon "tar" även på mig med tassen, detta beteende brukar hon ha när hon talar om att hon är nödig men nu vet jag inte.
Hon var ut på promenad tidigare i kväll och jag tog ut henne en kortis igen när hon började.
Hon har mat och vatten, och hon har aktiverats "normalt" i dag, borde inte vara understimulans.
vad tror ni?:p
 
Sv: Vad vill hunden?

Jag tror hon vill gå å sova, speciellt eftersom matte är så trött att hon postar trådar i fel forum;)
 
Sv: Vad vill hunden?

Hjälp mig tolka henne, haha.
För första gången på måånga år förstår jag henne inte, hon pratar och pratar och pratar. Hon "tar" även på mig med tassen, detta beteende brukar hon ha när hon talar om att hon är nödig men nu vet jag inte.
Hon var ut på promenad tidigare i kväll och jag tog ut henne en kortis igen när hon började.
Hon har mat och vatten, och hon har aktiverats "normalt" i dag, borde inte vara understimulans.
vad tror ni?:p
Jag tror som Haukur. ;) Min valp gör så när han vill att jag ska lyfta upp honom i soffan eller sängen så att han kan sova där.
 
Sv: Vad vill hunden?

sådär gör min hund när man uppmärksammar nåt annat än henne. Datorn, Hästen, Boken, andra hundar, kaninen, telefonen, pojkvän :D. Jag tror hon tyckte att du hänger för mkt här..
 
Sv: Vad vill hunden?

Min vovve gjorde så när hon ville att jag skulle lyfta upp henne i knät. (och hon var en golden retriver) Men hon var en knähund som aldrig växte ifrån valpstadiet.:)

Annars klängde hon bara på mig när hon var rädd för något eller sjuk. Men då klängde hon något extremt och lät mig inte vara ifred en sekund på hela dan.
 
Sv: Vad vill hunden?

Sådär gör min lilla om jag är för djupt koncentrerad på någonting som inte innefattar henne. ;)
Hon är nog lite bortskämd och van att vara i centrum. :angel:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 736
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 916
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 318
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp