T
Tomaten
Jag och en kompis hade en liten fundering, nu i dag runt ett gav ajg mina hästar avmaskning, enligt mig ska de inte ridas på ett dygn alltså i morgonkväll runt sex sju är det grönt att rida enligt mig, hon däremot säger att MINST ett och ett halvt dygn innan hästen får röra nåt speciellt på sig med ryttare, och då inte mer än skritt.Nu menar inte jag"min version" att det är tokgalopp men en normal lugn tur i skogen.
Vad tycker ni om detta?
Sen ännu en sak, jag har änmält mig o pållen till en träningtävling i hoppning, 50 cm nu på lördag, jag tycker att det är okay, får vara uppmärksam men han ahr inte reagerat nåt spec på avmasking förut så jag tycker det är okay.Hon däremot tycker det är för jäkligt, hästen kommer dö ungefär enligt henne, nja inte riktigt men det är inte bra iallafall.
Vad tycker ni om detta?
kanske skulle vara under hästvård men det finns mest folk här inne.
Vad tycker ni om detta?
Sen ännu en sak, jag har änmält mig o pållen till en träningtävling i hoppning, 50 cm nu på lördag, jag tycker att det är okay, får vara uppmärksam men han ahr inte reagerat nåt spec på avmasking förut så jag tycker det är okay.Hon däremot tycker det är för jäkligt, hästen kommer dö ungefär enligt henne, nja inte riktigt men det är inte bra iallafall.
Vad tycker ni om detta?
kanske skulle vara under hästvård men det finns mest folk här inne.