Vad tycker ni om back on Track schabrak?

H

Highburry_Hill

Hej, jag funderar om jag ska köpa back on track schabrak, men jag vet inte om det är bra eller dåligt? vad tycker ni? :)

jag är jätte tacksam för svar :D
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

Mycket bra, det bästa jag haft faktiskt! Superfin passform, håller formen vid tvätt, av mkt bra kvalitét. KÖP :)
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

Jag är ganska sugen på att gör de, jag hitta ett back on track schabrak för 400 kr dom rea ut dom, så är det billigt?:)
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

Normalpris är runt 599 så 400 är ett bra pris. Tänk bara på att frakt tillkommer ju om du beställer :). Men med tanke på hur hög kvalitét de håller så är 599 nästan billigt med!
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

KL* Någon som vet om BoT-schabraken finns i dressyrmodell?

M-oaa
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

Ja det finns i dressyr, de har jag, svarta o vita.
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

*kl*

Men hur fungerar schabraket? Är det keramik i det med? Värmer det under ridning? Eller vad är poängen med just ett sådant schabrak? När man använder andra back on track produkter så brukar det ju rekommenderas att de sitter flera timmar/över natten. Ganska stor skillnad mot hur länge de flesta rider = använder schabraket.
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

bra kvalitee och passform, håller efter tvättar och värda sitt pris. älskar alla mina :)
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

ja de är keramik i de med, men att bara ha ett schabrak 1 h ridpass hjälper inte, utan schabraket är ett kompliment till täckena. Och även klart en produkt så dom kan sölja ännu mer och tjärna pengar. Jag använder dem inte för effektens skull, utan för kvaliteen och för att jag snubblar över dom alltid för en billig peng. försöker ligga på bot att de ska skaffa i andra färger också :)
 
Sv: Vad tycker ni om back on Track schabrak?

Ok, då är jag med på hur du tänker iaf! Funderade just över hur det skulle kunna ge tillräcklig effekt på den korta tiden. Men sammantaget kanske det fungerar bra, om man använder täcke eller ryggvärmare annars med.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Är lite sugen på ett fautras-släp så undrar om någon har erfarenheter av dem och är nöjda? Vilken modell isåfall och tycker ni att...
Svar
18
· Visningar
1 126
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 033
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
915
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag har för mig att det är flera här som har ulltäcken till sina hundar och vill höra mig för hur ni tycker dom är. Jag funderar på att...
Svar
10
· Visningar
1 657
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp