Vad tror ni om detta klösträd?

Smurfoff

Trådstartare
343917_white_tiger_xxl_01_06_2013_2_2.jpg

Hitta detta klösträd på zooplus. 1799, med tjocka stammar. Tror ni det är värt sitt pris? Tycker den är himla snygg att ha i lägenheten.

Men ser inga kundresentioner om denna. Så någon som har en eller tror den kan vara bra och stabil?

Har ingen erfarenhet av det, men det ser stabilt ut och är stammarna grova så borde det vara ett ordentligt bygge.

De där träden är jättenya på Zooplus, därav inga recensioner. ;)
Har sett att någon köpt ett sånt träd på ett annat forum och de verkar nöjda.

Frågar du mig?
Kom på att det nog var på en mco-sida på FB som är låst om man inte är med där själv. Kan leta men det är svårt att hitta något som är några dagar tillbaka på FB...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka