Vad tror ni om detta klösträd?

Smurfoff

Trådstartare
343917_white_tiger_xxl_01_06_2013_2_2.jpg

Hitta detta klösträd på zooplus. 1799, med tjocka stammar. Tror ni det är värt sitt pris? Tycker den är himla snygg att ha i lägenheten.

Men ser inga kundresentioner om denna. Så någon som har en eller tror den kan vara bra och stabil?

Har ingen erfarenhet av det, men det ser stabilt ut och är stammarna grova så borde det vara ett ordentligt bygge.

De där träden är jättenya på Zooplus, därav inga recensioner. ;)
Har sett att någon köpt ett sånt träd på ett annat forum och de verkar nöjda.

Frågar du mig?
Kom på att det nog var på en mco-sida på FB som är låst om man inte är med där själv. Kan leta men det är svårt att hitta något som är några dagar tillbaka på FB...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 585
Senast: cirkus
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 225
Senast: Marvin
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 183
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar