Vad ska man ta för hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare JumpForMyLove
  • Startdatum Startdatum
J

JumpForMyLove

Stammen:
e: Eighty eight keys xx
ue: Hubertus
uue: Cosmos xx

Hämtar hem damen snart och funderar på en man åt henne ;)
Hon är STOR: ca 180 och inte grov men inte riktigt smäcker heller :)

Gillar personligen grövre modeller och skulle gärna om jag fick trolla få fram en avkomma på ca 175 ;) (är den svart med 4 strumpor och bläs samt hingst är det ett plus :angel:)

Sv: Vad ska man ta för hingst?

Dee jost van Dyke? Han är nu 166 cm, Svart med strupor, vem vet, han kanske lämna en svar med bläs & fyra vita strupor till dig? xD

Ful var han då inte :love: men vill nästan se en äldre hingst med mer bakgrund ;)

Lambourghini!;)

Jag har en svart med stjärn och n strumpa efter honom och du vet ju hur hans mor ser ut:D

Men vill ha 4 strumpor ;) Kanske ska sno din och måla fler på ;)

Jo han är helfin med :love: svårt detta!

GÖREL! Kom och ordna min häst dräktig ;)

Visst är det svårt!

Man får plocka ut ett gäng hingstar som man tror kan ge det man önskar ihop med stoet man har, och sist får man välja på magkänsla!

Jag hade otur förra året, förstahandsvalet Feliciano stod inte på transportsperma, andrahandsvalet Bayron exporterades till USA, och sen valde jag mellan ett antal hingstar och valde till slut Lambourghini som gjort gott intryck på mig temperamentsmässigt på en hingstvisning! Jag är helnöjd:love:

Jag har ett gäng Lamobo barn med fyra vita ben och bläs var av två har blivit svarta. Så även om Görel inte lyckades fullt ut finns chansen.

Det är väl det viktigaste ;)

Seriöst vill du låna och betäcka? ;) haha

Oh låter bra *får kontakta dem i morrn och kolla kostnader och om det är för sent*

Haha!

Jag ska betäcka om Cezanne nästa år och väljer antagligen Lambo igen! Det finns andra väldigt intressanta hingstar men det här har blivit en väldigt bra kombination!

Mitt 88an sto har fått två fina sto föl e: Looping och är nu dräktig med Balougraph

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 337
Senast: Jate Volim
·
Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: viltmilla
·
A
Avel Behöver hjälp med att välja hingst. Jag har ett sto född 02, som aldrig har varit dräktigt. Hon reds in som 4åring (och hade bara gått i...
Svar
4
· Visningar
1 346
Senast: angeeliicaa88
·
E
Avel Hej , jag vill betäcka vårt sto till våren och undrar vilken hingst jag ska välja. Jag är nybörjare inom avel. Stoet är ett...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: orpaskorpan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka