Vad ska jag välja?

A

anna210

Jag väljer mellan att ge min treåring antingen krafft grund eller havre - kraffts havre,mineraler och betfor...
Vad hade ni valt? och varför? Prismässigt så blir det något lite dyrare att ge havre,mineraler och betfor, men det kanske är bättre rent kvalitesmässigt?

Sv: Vad ska jag välja?

Krafft Grund är tillverkat för att ersätta just det vanligaste = havre. betfor och mineraler, så du kan välja det som DU tycker passar dig bäst!

Sv: Vad ska jag välja?

Hejsan !

Jag stöper min havre, korn +betfor, därtill kommer kvarnby´s avelsmineraler, b-vitamin, selen/evitamin.
Lucern mixad.

Fri tillgång till hö.

Och det räcker alldeles utmärkt.
Lotta

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
504
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka