Vad ska jag ta för min vagn???

K

kbr

Hej håller på att bli galen. Har nu bestämt mig för att sälja min vagn som jag har haft till min B-ponny. Men hur ska jag veta hur mycket jag ska ta?

/karin

Sv: Vad ska jag ta för min vagn???

Det beror ju mycket på vilket skick den är i också..

Jag har sett allt från 400kr till 8 000kr på olika rockarder till A/B-ponnyer

// En som letar efter en begagnad rockard till sin B-ponny :angel:

Det beror ju helt på vad det är för typ av vagn och vilket skick den är i! Det bästa är väl som sagt att kolla runt på annonssidor om du hittar nåt liknande. Eller lägga in en bild här, men då kommer troligen hela tråden räknas som annons och plockas bort...

Tycker att det är jätte svårt då jag inte hittar någon likvärdig. Det är en uppbygd rockard med gummidäck med slang i, svängel och fäste för bakselen, väl avvägd vagn och med fjädring. En tävlingsvagn.
Tyvärr fungerar inte min scanner så jag kan inte lägga ut bilder på min älskling med vagnen.

Säger kanske inte så mycket.

Hemmabygge eller märkesvagn? Vad är det för typ av hjul, vad för slags ekrar? Vikt? Hur ser sätet ut? Såna saker funderar man också på om man ska köpa vagn :laugh:

Jag har hittat nya tävlingsgodkända vagnar för ca 10'-25' och begagnade för mellan 3' och 20'... Så det är ganska stort spann i priserna beroende på märke, skick och hur den ser ut.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: Cattis_E
·
Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
818
Senast: Elo
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka