Vad ska jag ha som rubrik??

Lollan

Trådstartare
Ska göra en hemsida till en polare och jag tänkte ha en frame högst upp med en text. hemsidan ska handla om henne.
Problemet är bara att jag inte vet vad 17 det ska stå.
Säg att hon heter Maria Andersson.
Ska det då stå:

Maria Andersson
Marias Hemsida
Välkommen
Maria

Eller vad tycker ni? behöver förslag. jag tycker mina förslag låter så konstiga....
 
Sv: Vad ska jag ha som rubrik??

Det beror väl lite på hur pass seriöst det ska vara, vad är den tänkt att användas till?
Ska hon ha den som någon slags portfolio för att "visa upp sig", eller ska det mest bara vara på skoj? Om det är något mer åt det första alternativet skulle jag föredra t.ex. att hela namnet är med i rubriken, och skippar alla ord så som hemsida, webbsida eller liknande. Är det däremot mindre seriöst kan du ha t.ex. "Marias Hemsida". Så tycker i alla fall jag.
 
Sv: Vad ska jag ha som rubrik??

hahaha nej det är ingen portfolio det är mer om hennes liv.
och ja då låter maria andersson något långt....
 
Sv: Vad ska jag ha som rubrik??

I så fall skulle jag nog välja "Marias Hemsida"...
 

Liknande trådar

Samhälle Jag tycker det är en intressant och framför allt viktig fråga för landets framtid vad som händer inom SD, men vill inte att ett sådant...
Svar
9
· Visningar
1 274
Senast: Smoothi
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
797
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
27 697
Senast: ptr
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
24 814
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp