Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte den var bra men blev väldigt paff över att gårdagens avsnitt var det sista. Måste väl blir en säsong 2 eftersom typ allt känns ouppklarat?Jag har sett de två första avsnitten av SVT:s Taelgia och tycker att den känns lovande! Välspelat, gripande och nästan lite läskigt högakuellt. Rekommenderas dock inte om man är lite nere, det är ganska tragiska och sorgliga scenarier som målas upp.
Tack för tips! Jag har förvisso sett extremt mga produktioner med Sofie Gråböl på senare tid men hon är överlag väldigt bra. Och David Dencik gillar jag skarpt så det låter lovande!Huset Svt/Svtplay. Dansk serie om ett fängelse med en hel del problem både på insidan och, för de anställda, också på utsidan. Som alltid med danska serier kommer också denna med hög kvalitet på produktionen, intressanta karaktärer och spänning.
Här också med säkra kort bland skådespelarna som Sofie Gråböl och David Dencik som båda jämt levererar på topp, denna gång i rollerna som fängelsevakter.
(Jag hade inte kopplat Denciks anknytning till Danmark tidigare, så hela det första avsnittet gick åt att förundra mig över hur fasen han kunde tala danska så fullständigt flawless innan jag tog mig för att googla lite mer om hans person)
Ser exakt samma nu, men har bara hunnit två avsnitt. Mycket bra!Huset Svt/Svtplay. Dansk serie om ett fängelse med en hel del problem både på insidan och, för de anställda, också på utsidan. Som alltid med danska serier kommer också denna med hög kvalitet på produktionen, intressanta karaktärer och spänning.
Här också med säkra kort bland skådespelarna som Sofie Gråböl och David Dencik som båda jämt levererar på topp, denna gång i rollerna som fängelsevakter.
(Jag hade inte kopplat Denciks anknytning till Danmark tidigare, så hela det första avsnittet gick åt att förundra mig över hur fasen han kunde tala danska så fullständigt flawless innan jag tog mig för att googla lite mer om hans person)
Jag kommer aldrig glömma hur jag åt risgrynsgröt till badkarsscenen. Core memorySåg precis Saltburn (primevideo)
Älskade den!
Jag kommer aldrig glömma hur jag åt risgrynsgröt till badkarsscenen. Core memory
Jag har inte sett den förut men jag såg även den första säsongen på svt.Ngn som vet om Chelsea detective säsong 2 är helt ny eller om den visats på ngn streamingtjänst innan?
Jag hade inte heller sett den men nu har jag.Jag har inte sett den förut men jag såg även den första säsongen på svt.
Såg precis Saltburn (primevideo)
Älskade den!
Amazons egna streamingtjänst Har några guldkorn men hade inte betalat för den om det inte var för att sambon fick det inkluderat i någon annan tjänst.den vill jag med se! är primevideo nån streamingtjänst?