Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oklart varför det alltid tar tusen år innan jag också upptäcker nya band, men det här bandet är fan det bästa jag hört på länge. Väldigt länge. Lyckan.
Hundträning Vi har legat lite lågt det senaste. Vi gör apporteringsövningar flera gånger i veckan för att underhålla och för aktivering men har inte...
Hästmänniskan Jag får lite uppfattningen att du inte egentligen ser vinsterna med att rida för tränare @lilsan. ”Ta till någon gång i början då och då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.