VAd kostar det att röntga häst vid vet. besiktning??

I

IrishCobTinker

Ja, som överskriften lyder, vad kostar en vet besiktning med röntgen??

Sv: VAd kostar det att röntga häst vid vet. besiktning??

Ja, som överskriften lyder, vad kostar en vet besiktning med röntgen??

Beror nog lite på var man åker. Men nu när jag skulle åka in med min för en hältutredning frågade jag och dom sa 1000sek för undersökning. 600sek för 2plåtar och 30sek per bild efter de första 2. Så det beror ju lite på hur många dom behöver ta.. Ochsen tillkommer ju såklart behandling om det behövs.

mvh martina

här kostar en vanlig vet. besiktning 1700 utan röntgen, och ca. 5000 med röntgen. Vet dock inte hur många plåtar. Men ring och fråga om du vill veta vad det kommer att kosta för just dig :).

Nagon som vet vad dom tar i skara

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 590
Hästvård Hej! Är intresserad av att köpa en häst. Hon har följande skador sedan tidigare: Skada på sträcksenan som 2 åring. Krävde operation...
2
Svar
24
· Visningar
1 506
Senast: PrinceFair
·
Hästvård Hej! Jag har hittat en 4 åring som jag gillar. Han var röntgad som 3 åring och ska röntgas av säljaren i nästa vecka igen, mest för...
Svar
19
· Visningar
2 121
Senast: Grazing
·
Juridik & Ekonomi När man köper hus, nej jag ska inte flytta, hur gör man med besiktningen? Vid köp av häst är det ju viktigt att köparen gör sin egen...
Svar
17
· Visningar
970
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka