Vad kan jag ge för att visa uppskattning?

cherie

Trådstartare
Jag har en mentor på mitt jobb som hjälper och stöttar mig massor. Hon ger fina små gåvor och lämnar uppmuntrande lappar etc. Jag känner att jag gärna vill ge något tillbaka (kanske i julklapp) men jag vet inte vad. Jag tänker självklart något kort med fina ord där jag beskriver vad jag uppskattar hos henne.

Men sen då? Jag är öppen för alla förslag. Små som stora idéer. Olika sätt att visa uppskattning på. Hon tycker om musik, film, sport, pyssel. Men jag vill gärna ge något som utstrålar omtanke snarare än bara ge bort ett presentkort på bio liksom. Det får gärna vara något man själv pysslar eller knåpar ihop (men kanske i kombination med något man köper). Hjälp mig!

Baka ngt? Göra egna chokladpraliner? Finns silikonformar att använda och sen kan man fylla med vad man vill. Googla hur, det är lite pilligt men rätt roligt.

Gör en egen tavla? Min kompis har köpt ramar på ikea och sen bara tagit ett vitt papper som hon skrivit citat på med snygga bokstäver. Det har blivit skitbra! Finns ju citat från uppmuntrande låtar eller liknande :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 290
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama