Bison
Trådstartare
För ngn dryg vecka sedan började vår katt kräkas väldigt häftigt. Han tappade även aptiten heltefter det. Vi följde vets råd att vänta ngn dag o sedan ge honom kokt kyckling. Tog ett par dagar innan han ville äta öht, sen har han ätit lite lite o inte kräkts. Han har gått på lådan hela tiden. Nu har han ätit vanlig mat men inte så mkt i ett par dagar, men inatt började han käkas igen.
Han har varit som vanligt fast ändå inte. Han har sovit väldigt mkt o dragit sig undan, men det har varit under en längre tid o vi har trott att det berott på att vi inte har varit hemma så mkt samt att han aldrig riktigt vant sig vid att vi köpt en hund. Vi har planerat att placera om honom eftersom vi i fortsättning kommer vara hemma ännu mindre o det blir väldigt mkt ensam tid.
Men är det ngn som ha en aning vad som kan vara fel?
Han är fyra år, kastrat o innekatt, äter Mjau blötmat.
Jag ska ringa djursjukhuset imorgon o hoppas på att få komma in direkt. Men jag skulle ändå bli glad om ngn hade en fundering.
Han har varit som vanligt fast ändå inte. Han har sovit väldigt mkt o dragit sig undan, men det har varit under en längre tid o vi har trott att det berott på att vi inte har varit hemma så mkt samt att han aldrig riktigt vant sig vid att vi köpt en hund. Vi har planerat att placera om honom eftersom vi i fortsättning kommer vara hemma ännu mindre o det blir väldigt mkt ensam tid.
Men är det ngn som ha en aning vad som kan vara fel?
Han är fyra år, kastrat o innekatt, äter Mjau blötmat.
Jag ska ringa djursjukhuset imorgon o hoppas på att få komma in direkt. Men jag skulle ändå bli glad om ngn hade en fundering.